Grāmatu apņemšanās 2018. gadam

Par spīti grāmatu pārdošanai ibook.lv, mans grāmatu plaukts turpina pildīties un krāt putekļus ar vēl neizlasītām grāmatām, nemaz nerunājot par maniem sapņiem un ilūzijām, kas darās manā Goodreads to-read sarakstā. Visu grāmatu plauktu es nākamgad gan jau neizlasīšu (bet varbūt?), bet varu sākt ar mazumiņu. Šīs ir svarīgākās grāmatas, kuras gribu izlasīt 2018. gadā.

Lily Collins “Unfiltered”

51knwfzg2fl-_sx337_bo1204203200_
Kāpēc: protams, lai būtu jēga no iztērētās naudas (vairāk nekā tikai fakts, ka smuki plauktā izskatās). Bet pats svarīgākais – es dikti lieku cerības no šīs grāmatas kaut ko iemācīties. Lilija Kolinsa – aktrise un brīnišķgs cilvēks – pēdējo 2 gadu laikā kļuvusi par vienu no manām iedvesmām, tādēļ, kad uzzināju par viņas grāmatu, uzreiz metos iekšā The Book Depository un nopirku, jo šo gribu tiešām izlasīt taustāmā veidā (nu, un, ja jau biju grāmatu veikalā, iemetu elektroniskajā grozā vēl Milk and Honey). Grāmatu gribu izlasīt un iemācīties kaut ko par godu 2017. gadam – grūtam, riebīgam, bet diezgan raženam.
Amazon aprakstā ir šis: “For Lily, it’s about making it through to the other side, where you love what you see in the mirror and where you embrace yourself just as you are“. Un tas ir tas, ko man dikti gribas notvert, lasot šo grāmatu.

R. J. Palacio “Wonder”

81zdsfzjh2bl
Kāpēc: nesen saņēmu ielūgumu uz šīs filmas īpašo seansu. Lielāko daļu filmas sēdēju cenšoties neraudāt (diezgan neveiksmīgi, jo tāpat žagojos un birdināju milzīgas asaras). Ja filma bija tik laba, jūtu, ka aiz tās gan jau slēpjas vēl labāka grāmata.

Ira Levin “Rosemary’s baby”

11865262
Kāpēc: Vasarā noskatījos Netflix moderno adaptāciju šim šedevram. Ļoooti patika + šī grāmata lasāmo darbu sarakstā gaida mani jau ilgi.

Rupi Kaur “Milk and Honey”

23513349
Kāpēc: Pirmkārt, gribu zināt, par ko ir sacelts tāds hype. Otrkārt, sāk prasīties palasīt dzeju(kas notiek ļoti reti, varbūt vienreiz gadā).

Stīvens Kings – VISS UN JEBKAS

giphy
Kāpēc: Šogad izlasītās 2 Kinga grāmatas (cerams, ka līdz gada beigām tās būs jau 3), kā arī iepriekš izlasītā Kerija, galīgi nelika vilties. Kaut kas tajā visā ir un man kā horror cienītājai ļoti patīk.

Anna Akana “So Much I Want to Tell You: Letters to My Little Sister”

32969084
Kāpēc: Tiem, kuri nezina, kas ir Anna Akana – viena no pēdējā laika aktuālākajiem youtuberiem, kā arī strādīgs cilvēks, kura savā māklsā iegulda milzīgu un acīmredzamu darbu (nebūs nekāds pļekš pļekš vlogs, kurā kāds staigā apkārt ar iphone un rāda, ko nopirka kosmētikas veikalā). Noskatoties video, kura pamatā ņemta viena no grāmatas esejām, dikti prasījās izlasīt arī visu pārējo grāmatu:

Visas Harija Potera grāmatas


Kāpēc: Jā, protams, es viņas visas esmu izlasījusi. Bet es domāju, ka esmu jau kārtīgi nobriedusi tādai kārtīgai pārlasīšanai vēlreiz. Otrkārt, es vēlos arī beidzot tās izlasīt angļu valodā.

The Hoghwarts Library


Kāpēc: Runājot par Hariju Poteru, man kaunpilni jāatzīst, ka manā grāmatu plauktā jau kādu labu laiku putekļus krāj brīnišķīgā Hogwarts Library grāmatu izlase. Būtu tā kā OBLIGĀTI jāizlasa.

Joshua Fletcher “Anxiety: Panicking about Panic: A Powerful, Self-Help Guide for Those Suffering from an Anxiety or Panic Disorder”


Kāpēc: “Fun” fact: dzīve ar ģeneralizētās trauksmes traucējumiem galīgi nav jautra un komiska, kā to rāda filmās. Bet ar to var tikt galā. Un laikam būtu pēdējais brīdis sevi savākt.

J. R. Rogue dzejoļu krājumi


Šovasar šīs dāmas dzejoļu krājums nejauši iekļuva manā redzeslokā. Nezinu kā, bet kaut kā domāju nākamgad dabūt savās rokās arī citus viņas darbus. Brīnišķīga autore. Par manis lasīto krājumu, uzzini vairāk ŠEIT.

2 domas par “Grāmatu apņemšanās 2018. gadam

  1. Dainis Gžibovskis saka:

    Lielisks saraksts. Pats arī gribu “Poteriādi” pārlasīt un par trauksmi esmu noskatījis Caroline Foran grāmatu “Owning It: Your Bullshit Guide to Coping With Anxiety”.

    Publicējis 1 person

Komentēt