J. R. Rogue “Le Chant Des Sirènes”

Kad nāriņas raksta dzeju.

Dzejoļu krājums, kuru iedvesmojušas, nāras, jūra, okeāns, sirēnas, ostas, slīkstoši kuģi un vētraina mīlestība (kad šis vispār nav iedvesmojis dzeju?! Ā, jā, pareizi, ŠEIT).

Gan jau esmu šo teikusi, bet vajadzētu atkārtot – ar dzeju esmu uz Jūs. Man neriebjas, es tikai izturos ar pieklājību, staigāju šīm grāmatām apkārt uzmanīgi, jo katru reizi, kad es izvēlos kādu no tām lasīt, es zinu, ka es jau atkal riskēju padarīt sevi par vēl lielāku muļķi nekā iepriekš (jā, tas ir iespējams). Man dzeja neriebjas – pie tam to dažu dzejnieku krājumi, kuri pamanījušies runāt vienā valodā ar mani, stāv manā “goda plauktā”. Un šis konkrētais krājums pilnīgi noteikti tur iederētos.

Ļoti skaisti par visa veida mīlestību – izdevušos, neveiksmīgu, vētrainu, destruktīvu – no sievietes skatu punkta. Ar ļoti lielu spēku, varenību un gaumīgu mazumiņu iedomības. Autore nav tikai Mazā nāriņa vai klusa zivs šajā scenārijā – viņa var būt un ir viss. Ja viņa vēlas, tad viņa rakstīs par sevi kā par okeānu, ja gribēs, kļūs par sirēnu, bet, ja galīgi nav ko darīt, būs arī nāriņa.

Tik ļoti, ļoti labi un skaisti, ka pilnīgi žēl par grāmatas īsumu. Noteikti lasīšu vēl ko no šīs autores, jo, lai cik labs būtu bijis šis krājums, man nepietiek.

Starpcitu, šeit maza atziņa, kas ne tik ļoti saistīta ar pašu grāmatu – uzmanīgi sekojiet līdzi Amazon bezmaksas piedāvājumiem. Nepārtraukti Amazon veikalā ir vairākas e-grāmatas, kuras pieejamas pilnīgi bez maksas, tā arī tiku pie šīs. Protams, ir arī Amazon klasikas sadaļa, kur visas grāmatas ir pieejamas par brīvu mūžīgi.

Mīļākie citāti:

  • “”Do you believe me?”
    Always a whisper.
    Tell him yes, my dear. You can lie, too.”
  • “& you’ll laugh
    like you’re young
    again & the world
    hasn’t cut you open
    too many times.”
  • “Shape me into a song,
    collarbones into sheet music.
    Your symphony,
    your mouth.”
  • “he wears the words
    “I was wrong” so well.”

Kopumā dotu grāmatai 4 ežus

Komentēt

