William Carlos Williams “Spring And All”

Es tomēr neesmu tik pieaugusi un gudra kā man šķita.

Dažreiz ar impulsīviem pirkumiem, neizpētot pašu grāmatu vai atsauksmes par to, var nonākt pie skaistiem atkkājumiem, kas var potenciāli iekļūt tavā visas dzīves top svētāko grāmatu plauktā. Un dažreiz arī tā nenotiek. Man tomēr šī ir tā reize, kad, lai arī cik super-duper atzīta un slavēta būtu šī grāmata, es slepus vēlos kaut varētu tomēr atgūt savus 11 eiro par šo pirkumu.

Grāmatā mijas dzeja ar apziņas plūsmas blāķi, kas mēdz būt skaisti, bet šajā gadījumā tas vienkārši izraisīja totālu apjukumu visas lasīšanas garumā. Nedaudz atgādina vienu mācību priekšmetu, kurā iekūlos šajā semestrī – tā arī ne reizi neko lekcijās nesapratu, bet vismaz beigās dabūju smuku atzīmi. Šīs grāmatas gadījumā es ieguvu vienkārši smuku instagram bildi.

Es ļoti atvainojos tiem, kuri ir lasījuši un lepni ietilpst grāmatas fanu klubiņā. Iespējams, nav tik slikti un es vienkārši šādām lietām esmu pārāk stulba. Laikam pārāk agri runāju par to, ka beidzot esmu izaugusi no jauniešu literatūras un varu kļūt par nopietno grāmatu lasītāju.

Mīļākais citāts:

“The fragility of the flower
unbruised
penetrates space”

Kopumā dodu grāmatai 2 ar pusi ežu.

 

Iegādājies grāmatu ŠEIT.

Viena doma par “William Carlos Williams “Spring And All”

Komentēt