Zoe Sugg “Girl Online: Going Solo”

Jo ne visām grāmatām jākļūst par triloģijām.

Kopš Noa pazušanas no redzesloka, Penija kļuvusi par “neatkarīgu sievieti, kurai nevajag vīrieti”. Penija iepazīst sevi, savas vēlmes, talantus un iespējamību, ka, hei, varbūt tomēr 15 gadu vecumā nevar satikt savu nākotnes vīru un ir vērts paskatīties arī uz citiem puišiem.

Es gribēju rakstīt nedaudz garāku aprakstu, bet sapratu, ka tas arī principā ir viss, ja neskaita nobeigumu, bet tur jau sākas spoileri. Es diezgan ilgi vilcinājos rakstīt blogu par šo grāmatu, jo man īsti nebija nekā daudz, ko par to teikt. Tāpat kā arī pati grāmata neko daudz nepateica. Nedaudz likās, ka šī trešā Girl Online grāmata uzrakstīta, jo kāds ir pateicis “davaj raksti triloģiju, jo trīs is smuks skaitlis“.

Protams, grāmatu tik un tā “apēdu” diezgan ātri – kas, manuprāt, ir normāli šāda tipa jauniešu literatūrai. It īpaši, ja man pašai sirdī joprojām ir labi ja 5 gadi. Kopumā kaut kā ļoti plāni un paredzami uzrakstīts, un, kaut gan man pašai patīk palasīt šādas grāmatas un pasapņot par to, kā būtu, ja es būtu bijis normāls cilvēks vidusskolā, šeit jau viss paliek pārāk izpušķots ar visiem ideālajiem scenārijiem. Man laikam tomēr būtu pēdējais laiks pieaugt un pieņemt, ka nekas nav tik vienkārši, jauki, forši un skaisti vidusskolā kā par to raksta grāmatās.

Mīļākie citāti:

“Blowing out someone else’s candle doesn’t make yours shine any brighter.”

“There’s enough room for everyone to do the thing they’re good at.”

Kopumā dotu grāmatai 2.5 ežus

Komentēt

